Кошик
769 відгуків
+380 (44) 390-14-45
+380 (96) 705-32-23
+380 (63) 705-32-23
GARDEN - дім сад город
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар протягом 14 днів від дня купівлі. 1. Запакуйте товар Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали. Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення. Чек надсилати не обов’язково. 2. Зв'яжіться з нами Зв'яжіться з нами за вказаними номерами телефонів у розділі Контакти, щоб повідомити про це менеджера. У випадку, якщо товар бракований чи з терміном придатності, що вийшов, вам необхідно надіслати фотографії, які це підтверджують нам у Viber, Telegram чи пошту, які вказані у розділі Контакти. 3. Куди приносити товар Повернути товар можна: на склад GARDEN за адресою: вулиця Шевченка, 162а (графік роботи складу, тимчасово: за домовленностю), с.Шевченкове (Бучанський р-н), Украина; кур’єрською службою "Нова Пошта" 4. Як надіслати товар кур’єрською службою Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту купівлі. 1. Прийдіть до найближчого відділення Нової Пошти 2. Оформте відправлення за реквізитами: Отримувач: ФОП Вертегел Артем Володимирович Телефон: (067) 788-21-88 Вид доставки - склад-склад Адреса: відділення Нової Пошти №1. с. Білогородка, Києво-Святошинський район, Київська область. вул. Осіння, 2 Оплата доставки - коштом відправника Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком 3. Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати. Ми зможемо прийняти повернення, тільки якщо товар у належному стані: без механічних пошкоджень; повністю укомплектований; з усіма збереженими ярликами та заводським маркуванням. 5. Як мені повернуть кошти за товар? Ви можете вказати дані банківської карти для повернення коштів, оформляючи повернення надіславши їх нам на Вайбер, Телеграм або електронну пошту які вказані у розділі Контакти. Вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Зазвичай гроші повертаються за 2–7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner